blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    מתי צריך להתייעץ עם עורך דין מומחה לענייני חובות?

    בכל כלכלה מודרנית מתבצעות מדי יום עסקאות רבות מאוד. בהתאם בכל נקודת זמן ישנן אינספור התחייבויות שאנשים לוקחים על עצמם, ובאופן טבעי גם חברות עשויות לצבור חובות. המציאות ההפכפכה עלולה להוביל למצבים שבהם גם אדם הגון שמעוניין לעמוד בכל ההתחייבויות שלקח על עצמו פשוט לא מסוגל לעשות זאת באופן מידי. גם חברות נקלעות למצבים דומים, ומי שעשוי לסייע הוא עורך דין מומחה לענייני חובות. משרד עורכי דין שדה ושות' מעמיד לרשות בעלי חוב ונושים את הידע הרב שצבר, ופועל על בסיס בקיאות זאת על-מנת למצוא את הפתרון הנכון ביותר בהתאם למאפיינים הספציפיים של כל מקרה.

    באילו מקרים כדאי במיוחד לפנות אל עורך דין מומחה לענייני חובות?

    * חוב משמעותי למספר נושים – עורך דין מיומן בעל מומחיות בתחום החובות, הגבייה וההוצאה לפועל יכול לסייע לכל אדם או חברה שחייבים סכומי כסף משמעותיים לגורמים אחרים. הפתרון הטוב ביותר מבחינת החייב הוא הסדר חובות שבמסגרתו הוא ישלם חלק מהסכום, ובפריסה לתשלומים. אופציה נוספת היא הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, וגם אותו כדאי לעבור בעזרת עו"ד שיוודא כי לא מוטלות מגבלות קשות מדי לאורך ההליך ועד לקבלת ההפטר (אישור רשמי מצד בית המשפט כי אין יותר חוב).

    * קושי בגביית חוב – הלקוחות של עורכי דין לענייני חובות כוללים כמובן גם נושים. בפרט מומלץ לפנות אל עו"ד בתחום כשישנו קושי של ממש לגבות חוב קיים – למשל עקב חשש להברחת נכסים, התכחשות לחוב ועוד.

    רגישות, דיסקרטיות ונחישות

    השירותים שמספק עורך דין לענייני חובות חייבים להתבסס לא "רק" על מקצועיות גבוהה, אלא גם על מספר איכויות משמעותיות נוספות. דגש אחד הוא רגישות, שמתבקשת לנוכח הסיטואציה המורכבת. דגש שני הוא דיסקרטיות, ועוד מרכיב הכרחי בשירות הוא נחישות – על-מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשריות. עם משרד עורכי דין שדה ושות' תוכלו לסמן V על כל האיכויות הנ"ל, ובנוסף לקבל ייעוץ מקצועי ללא התחייבות מצדכם אלא רק מצד עורכי הדין במשרד, למתן מידע מועיל ובגובה העיניים.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה