blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    משרד עו"ד צוואות וירושות

    מתי כדאי לנסח צוואה? נהוג לחשוב כי ניסוח צוואה צריך להיעשות בשנותיו האחרונות בחייו של אדם, אך ניסוח הצוואה יכול גם לפתור בעיות משפחתיות רבות קיימות או עתידיות אשר יכולות לפגוע בתא המשפחתי הרחב. כתיבת הצוואה היא לא מספיקה, ויש חשיבות לבדיקת הניסוח של הצוואה. צוואה שאינה מובנת באופן מלא יכולה להוות בעיה משפטית, ובנוסף צוואה שהעריכה שלה אינה תואמת לחוק גם כן יכולה להוות בעיה. על מנת שתוכלו לנסח צוואה בצורה הטובה ביותר, אתם יכולים לפנות למשרד עו"ד צוואות וירושות ולקבוע פגישה לניסוח הצוואה בצורה תקינה וחוקית.

    עו"ד צוואות וירושות – יתרון

    היתרון בפנייה לעו"ד צוואות וירושות בא לידי ביטוי בביטחון של כותב הצוואה כי המסמך שזה עתה נחתם הוא תקין וקביל בבית משפט. כאמור, ניסוח המסמך בצורה חוקית ותקינה יכולה למנוע סכסוכים משפחתיים כואבים לאחר שכותב הצוואה ילך לעולמו.

    צוואות וירושות

    אדם אשר עבד כל חייו וצבר רכוש ונכסים במהלך חייו יכול להשאיר את נושא צוואות וירושות מאחוריו ברגע שהוא חתם על הצוואה. למרות שמדובר במסמך אחד, יש חשיבות רבה לניסוח שלו בצורה הטובה ביותר ולבצע רישום היורשים בצורה תקינה עם הפרטים שלהם.

    עורך דין צוואות וירושות

    מעוניינים לקבוע פגישה עם עורך דין צוואות וירושות? הגעתם למקום הנכון! משרד עו"ד צוואות וירושות רן שדה ושות' נחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום. המשרד של עורכי הדין רן שדה ושות' ממוקם בפארק המדע בעיר רחובות ומספק שירות מקצועי בתחום הצוואות כבר מעל לעשור.

    משרד עו"ד צוואות וירושות מומלץ – משרד עורכי הדין רן שדה ושות'

    צוות משרד עורך הדין רן שדה ושות' ישמח לקבוע איתכם פגישה על מנת לנסח בצורה מקצועית וחוקית את הצוואה שלכם. אם אתם חושבים לנסח צוואה עבור אחד ההורים או הסבא והסבתא, אתם יכולים לפנות למשרד עורכי הדין רן שדה ושות' ולקבל ליווי אישי לניסוח הצוואה עבורם ולהיות בטוחים כי המסמך הוא תקין וקביל בבית משפט.

    יצירת קשר עם משרד עורכי הדין רן שדה ושות'

    על מנת שתוכלו לנסח את מסמך הצוואה, אתם יכולים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין בטלפון או דרך האתר.

    עורך דין צוואות וירושות

      מידע נוסף בנושא

      עורך דין צוואות

      כאשר אדם נפטר ברוב המקרים הוא משאיר צוואה. מטרת הצוואה להוריש עבור בני המשפחה את הרכוש  של מוריש הצוואה. חשוב לציין כי לפעמים אדם לא משאיר צוואה מסיבות שונות. את הצוואה כותב האדם עוד בחייו במשרד עורך הדין. מאמר זה ידבר על עורך דין צוואות.  עורך דין זה אחראי על הנושא של צוואות ושל כל הנושאים  הקשורים בהן.

      מאמר זה מטרתו לעזור הן ליורשים והן למורישים להצליח לקבל את כל הכסף והרכוש כפי שצריך. מאמר זה מטרתו גם להכיר את התחומים השונים של עורך דין צוואות. על מנת שכל אדם יצליח להכיר את התחומים האלו ולפנות אליו בעת הצורך.

      מהי צוואה ומהי משמעותה?

      הצוואה היא בעצם מסמך משפטי. מסמך זה בעצם הוא המימוש של הרצון של האדם ההולך לבית עולמו מה ברצונו שיעשו ברכושו לאחר מותו. למרות הצוואה מגיעות לבתי המשפט מחלוקות רבות של יורשים שאינם מצליחים להבין את מהות הצוואה ואף כאלו שיש להם צוואה אחרת מהנפטר. כמו כן ישנן צוואת שלא יכולות לבוא לידי מימוש עקב  הטעויות שבהן טעויות צורניות או מהותיות בצוואה שלא מביאות אותה לידי מימוש.

      לשם כך יש צורך בעזרה של עורך דין  לענייני צוואות המתמחה בדיני צוואות על מנת שיוכל לדאוג לכך. עורך דין לענייני צוואות המתמחה בנושא זה יכול לעזור לאנשים רבים לפתור את הבעיות בצוותא.

      מהי ירושה  ומהו החוק שמסדיר את הטיפול בה?

      ירושה  היא הרכוש והנכסים לאחר שהאדם הולך לבית עולמו ואיך הם מתחלקים בין יורשיו של המנוח. החוק המסדיר זאת הוא חוק הירושה. חוק זה מסדיר את חלוקת הנכסים של נפטר לאחר מותו.

      מי זקוק לעורך דין צוואות?

      לא כל משפחה תהיה זקוקה לשירותים של עורך דין. רק משפחות שבהם יש ויכוחים רבים או בעיות שונות במימוש הצוואה אלו צריכים לפנות אל עורך דין צוואות על מנת שהוא יעזור להם  לפתור את הבעיות האלו ולדאוג לחלוקת רכוש כפי שהנפטר רצה עוד בחייו.

      עו"ד צוואות

      עם מותו של אדם, עוברים נכסיו ליורשיו, נכסים אלה מכונים "עזבון", צוואה היא הדרך הבטוחה לדאוג לחלוקת העזבון על פי רצונו של המנוח.. במקרים שבהם אדם לא הצליח לערוך צוואה לפני מותו, יש צורך להיעזר בעורך דין מעולה שיעזור לפתור את הסכסוכים שעלולים לצוץ במקרה שאין צוואה. מאמר זה יעזור ליורשים ולאלו מכם שרוצים לערוך צוואה לפני מותם או לפחות להתכונן לרגע זה. מאמר זה יעזור לכם לבחור את עו"ד הצוואות הטוב ביותר, על ידי ארבעה טיפים שיינתנו במאמר זה. טיפים אלו יעזרו לכם לבחור את עו"ד צוואות שיוכל לפתור את הסכסוכים או לערוך צוואה תקינה וחוקית.

      טיפים לבחירת עו"ד צוואות

      התמחות מסוימת בדיני צוואות וירושות – חוק הירושה מכיל בתוכו סעיפים רבים ולכן יש צורך לבחור עורך דין שמתמחה היטב בהיבטים מסוימים שאתם זקוקים להם.

      ניסיון של מספר שנים – חשוב לבחור עו"ד צוואות שיש לו ניסיון רב של מספר שנים, בייחוד בתחום זה שהוא תחום סבוך. עו"ד צוואות הוא עו"ד שצריך להיות עתיר ניסיון. ככל שיש לו יותר ניסיון, הוא יוכל לעזור לפתור כל מיני סכסוכים שונים בדרכים יצירתיות, שרכש לאורך השנים.

      קבלו המלצות – הדרך הטובה ביותר לבחירת עו"ד צוואות, היא על ידי קבלת המלצות שונות מקרובי משפחה או חברים. חשוב גם לבדוק באתר האינטרנט של עורך הדין ובהמלצות מהרשת ואם יש באתרים חברתיים, על מנת להתרשם מהכישורים שלו.

      התרשמות אישית

      לאחר שיש לכם רשימה מסודרת של עורכי דין מתאימים, התרשמו באופן אישי מהמקצועיות והאיכות של כל עורך דין. ניתן להתרשם בקלות משיחה אישית באמצעות הטלפון או באמצעות פגישה, אם הוא אכפתי, איש שיחה, ומקצועי.

      מחירים הוגנים

      כדאי לכם לבצע סקר שוק לגבי המחירים השונים. חשוב מאד למצוא עו"ד צוואות שיש לו מחירים הוגנים ויחד עם זאת הוא מקצועי ומנוסה, וידע להוציא עבורכם את המיטב מהתיק. פנו אל משרד עו"ד שדה ושות' אשר עומדים בראשו, עוה"ד רן שדה ועו"ד שושנה שדה. הצוות מומחה בניהול תיקים בנושאי צוואה ועוד.

      עורך דין לענייני צוואות

      עורך דין לענייני צוואות הוא עורך דין העוסק ברבדיו השונים של תחום זה, ובמרבית המקרים הוא זה שפותר סכסוכים שונים בין יורשים, הקשורים לנושא של צוואות וירושות. במקרה של סכסוכי ירושה, חוסר בהירות ועוד, עורך דין לענייני ירושות יכול לטפל ולהצליח ליישר את ההדורים הרבה פעמים מבלי להגיע לבית משפט. במאמר זה נברר מהי צוואה ומהו התפקיד של עורך הדין בנושא זה. בכל מקרה שהנכם עומדים בפני כתיבת צוואה, מימושה או נושאים נוספים הקשורים לענייני צוואות, פנו אל עו"ד מומחה.

      מהי צוואה? ואיך ניתן לטפל בה בעזרת עורך דין לענייני צוואות

      המחשבה שהאדם יעזוב את העולם אינה נעימה כלל וכלל, אך בכל זאת עליו להתכונן היטב לתקופה שאחרי מותו ועליו לערוך צוואה, במיוחד אם הוא מתכוון להשאיר משהו  אחריו. הצוואה היא מסמך שיש לו תוקף משפטי, בעזרת המסמך הזה ניתן לתכנן היטב את חלוקת הרכוש במידה ותעזבו את העולם. יחד עם זאת, לא כולם עורכים צוואה ולאחר מותם מותירים סימני שאלה רבים לכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני צוואות.

      מה עושים במקרים שהאדם לא השאיר צוואה?

      במקרים שבהם האדם נפטר מהעולם מבלי להשאיר צוואה ונותרו סימני שאלה רבים, ישנן דרכים לחלוקה על פי צו ירושה. יש לשכור את שירותיו של עורך הדין שיסתמך על החוקים השונים בפרט חוק הירושה. על פי חוק הירושה הנכסים מתחלקים בין היורשים החוקיים של הנפטר. היורש החוקי הראשון לפני הילדים הם בני הזוג. בני הזוג רשאים על פי חוק הירושה לרשת את העיזבון של הנפטר, העיזבון הזה כולל רהיטים מכשירי חשמל, חשבונות בנקים, נכסים ועוד.

      לפתור את המחלוקת

      במקרים רבים ניתן לפתור את המחלוקת על ידי הסתמכות על חוק הירושה, המצליח בקלות רבה לקבוע מיהם היורשים. למרות זאת במקרים סבוכים שבהם תנאי החוק אינם מצליחים להגיע להכרעה, יש ליצור קשר עם עורכי דין המתמחים בנושא של ירושה ועיזבון שיכולים לפתור גם מחלוקות שהן קשות ומסובכות במיוחד ולהצליח להגיע בעזרת תושייה ובעזרת סעיפי החוק השונים, לפתרונות שיסיימו את המחלוקות בצורה שטובה לשני הצדדים. פנו אל משרד עורכי הדין שדה ושות', המנוסים בתחום זה ויוכל לסייע לכם להגיע לפתרונות הטובים ביותר עבורכם.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה

        כפיית העברת הזכויות של מקרקעין

        הפקעת קרקע מוגדרת ככפיית העברת הזכויות של מקרקעין מאדם פרטי אל גוף ציבורי, לרוב תמורת...

        המשך קריאה

        תהליך שהוא מכוחה של פקודת הקרקעות

        למדינת ישראל יש כוח רב ויכולת לכפות מציאות על אזרחים במגוון תחומים. בפרט ישנם לא...

        המשך קריאה