blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    מתי צריך להיעזר בעורך דין קרקעות?

    במדינה קטנה יחסית כמו ישראל, קרקע היא נכס יקר ערך במיוחד. מקרקעין הוא גם תחום מורכב מאוד, ועל כן כל עסקה הקשורה לקרקע כזו או אחרת מחייבת התייחסות מקצועית על בסיס בקיאות מעמיקה. זוהי מהות השירות של עורך דין קרקעות, כלומר עו"ד שתחום המומחיות שלו הוא פעולות שונות הקשורות לקרקע – מכירה, קנייה, העברת זכויות, פירוק שיתוף ועוד. במשרד עורכי דין שדה ושות' מטפלים בכל הסוגיות הנ"ל באופן אחראי ועל סמך ידע רחב היקף שהצטבר אצל עורכי הדין במשרד.

    איך עורך דין מומחה בקרקעות עוזר ללקוחותיו?

    * ליווי צמוד לעסקאות מכר וקנייה – רכישת קרקע ללא קבלת מלוא המידע הרלוונטי, הן מבחינה תכנונית והן מבחינה חוקית, עלולה להתגלות כטעות קשה, ולכן חובה להיעזר בשירותי עו"ד מומחה לקרקעות.

    * מניעת הפקעת קרקע או הבטחת פיצוי הולם – על אף החשיבות הרבה של זכות הקניין, ישנם מקרים שבהם רשויות מקומיות מפקיעות שטח מסוים לטובת צרכי הציבור. במצב כזה, עורך דין מנוסה עשוי למנוע את ההפקעה או לחילופין להבטיח פיצוי הולם.

    * תכנון מס – כולל הגשת השגות על שומות, הפחתת מס שבח ומס רכישה, ועוד.

    * העברת זכויות בנחלה – נחלה היא מקרקעין בעל מספר מאפיינים ספציפיים, ולכן העברת הזכויות לאחד הילדים חייבת לעמוד במספר כללים. רק ליווי משפטי צמוד מבטיח את מימוש האופציה ללא עיכובים מיותרים.

    * פירוק שיתוף במקרקעין – כחלק מהליך גירושין או מימוש ירושה.

    ייעוץ מקיף וייצוג בפני ערכאות שיפוטיות

    עורך דין מומחה בקרקעות מסייע ללקוחותיו בשתי דרכים עיקריות – ייעוץ משפטי מקיף, לרוב עוד לפני שמבוצעת פעולה או נחתמת עסקה, וזאת על-מנת למנוע טעויות שעלולות לעלות ביוקר; וייצוג בפני ערכאות שיפוטיות על-מנת לממש את כל הזכויות המגיעות לאדם בהקשר לקרקע כזו או אחרת. כל השירותים שמספק משרד עורכי דין שדה ושות' ניתנים על בסיס פעילות בתחום המקרקעין מזה למעלה מ-20 שנים, וכן הידע הרב שרכשו עורכי הדין לאורך כל אותן שנות פעילות ענפה. משרד עו"ד שדה ושות' מעניק ייעוץ ראשוני ללא התחייבות מצד הלקוחות, על-מנת לאפשר קבלת תמונת מצב מפורטת ומדויקת עוד לפני ההחלטה האם להיעזר במומחים.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה