blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    כל היתרונות של עורך דין מושבים

    המושבים הרבים הפזורים ברחבי הארץ השתנו במידה ניכרת בשני העשורים האחרונים. מצד אחד ישנם לא מעט ענפי חקלאות שכבר אינם אטרקטיביים כבעבר, ומצד שני נפתחו בפני חברי המושבים אפשרויות חדשות לניצול הקרקע יקרת הערך. באופן כמעט בלתי נמנע מימוש האפשרויות השונות כרוך בתהליכים בירוקרטיים מורכבים מאוד, ולכן מומלץ בחום לא לבצע שום פעולה בלי להתייעץ קודם לכן עם עורך דין מושבים – עו"ד שצבר ניסיון ובקיאות בתחום ספציפי זה. במשרד עורכי דין שדה ושות' כבר סייעו לחברי מושבים רבים למצות את זכויותיהם, במגוון רחב של דרכים.

    התועלת שמספק עורך דין מומחה במושבים

    * הסדרת שימוש חורג בנחלה – אחד השירותים החשובים ביותר של עו"ד מושבים הוא הסדרת השימושים החורגים שהתווספו עם השנים. המדינה, באמצעות רשות מקרקעי ישראל, מכירה בצורך הבלתי נמנע של בעלי נחלות להשתמש בהן שלא רק לחקלאות – אולם על-מנת להימנע מקונפליקטים מיותרים עם הרשויות יש לעשות זאת באופן מסודר, בעזרת איש מקצוע שזוהי המומחיות שלו.

    * פיצול נחלה – בעלי נחלות במושבים רשאים לפצל אותן על בסיס החלטות של מועצת מקרקעי ישראל, בתנאים מסוימים. בפרט נדרשת הסדרה של השימושים השונים בנחלה. כמו כן יש לשלם היטל השבחה, מס רכישה ודמי היוון. עו"ד מומחה למושבים מסייע לבדוק את כדאיות המהלך, את ההיתכנות שלו וכמובן לממש את האופציה ללא עיכובים מיותרים.

    * היוון נחלה – תהליך משפטי שמאפשר לחברי מושבים לשפר באופן משמעותי את מצבם, ולמשל לקבל היתר בנייה ליחידות דיור חדשות עבור בנים ממשיכים וילדיהם. מימוש האופציה מחייב תשלום דמי חכירה (בשיעור 3.75%) או דמי רכישה (33% מערך הקרקע).

    בקיאות, אחריות, נחישות

    השירות של עורך דין מומחה במושבים משפיע על החלטות משמעותיות במיוחד של רשות מקרקעי ישראל, כך שהתוצאה עשויה להיות רווח של עשרות אלפי ואפילו מאות אלפי שקלים. בהתאם חשוב להקדיש תשומת לב לבחירת איש המקצוע שיטפל בסוגיות הרלוונטיות עבורכם. במשרד עורכי דין שדה ושות' מסייעים לחברי מושבים לממש את כל האפשרויות העדכניות באופן מיטבי, ובזמן קצר ככל האפשר. השירות ניתן מתוך תחושת אחריות רבה, על בסיס בקיאות מקצועית ובנחישות מרבית.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה