blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    כל היתרונות בבחירת עורך דין להסדר חובות

    גם אנשים נורמטיביים עלולים להיקלע למצב שבו אין להם את היכולת לפרוע את כל ההתחייבויות הכספיות שלקחו על עצמם. אנחנו חיים במציאות כלכלית מורכבת, וכל טעות עלולה לגרום להפסדים כבדים – גם אצל אנשים זהירים שמתנהלים באופן מושכל. בנוסף, ישנה רמה גבוהה מאוד של אי ודאות שמגדילה גם היא את הסיכון להיווצרות חובות. כשנוצר חוב משמעותי, התחמקות רק תגרום לנזק חמור יותר ולסנקציות קשות. ניסיונות לכסות את החוב באמצעות הלוואות והתחייבויות כספיות חדשות עלולה גם היא רק להחמיר את המצב ולהעמיק את הבור הפיננסי – ולכן הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא הסדר. על-מנת להבטיח תנאים אופטימליים חשוב לפנות אל עורך דין להסדר חובות בעל ניסיון. הסדרי חובות הם אחד מתחומי המומחיות העיקריים של משרד עורכי דין שדה ושות'.

    איך מוביל עורך דין מומחה להסדר חובות מיטבי עבור לקוחותיו?

    * שקיפות מלאה – על-מנת לגבש הסדר חוב הוגן, נדרשת שקיפות. כשעורך דין מיומן מציג את יכולת הפירעון הריאלית של החייב, הנושים מבינים כי כל דרך אחרת פרט להסדר חוב תרע את מצבם ולכן יש סיכוי גבוה להסכמה מצידם.

    * נטרול רגשות – אחד החסמים העיקריים בפני הסדר חוב הוגן הוא רגשות שליליים כמו כעס, עוינות ואפילו רצון לנקמה. כשאדם עלול להפסיד סכום כסף משמעותי בגלל שאדם שסמך עליו לא יכול לעמוד בהתחייבויותיו, הרגשות השליליים טבעיים – אבל עורך דין מנוסה ינטרל אותם ויוביל למצב Win-Win.

    * תשלום מידי – במקרים שבהם ניתן לפרוע חלק מהחוב באופן מידי, כדאי בדרך כלל לעשות זאת. נושים רבים יעדיפו לקבל סכומי כסף נמוכים יותר אבל מיד במקום להיגרר להליכים ממושכים שלא בהכרח ישפרו את מצבם.

    ייעוץ דיסקרטי בהתאמה מלאה לכל לקוח

    לכל חוב יש מאפיינים ספציפיים, ועל כן עורך דין מומחה להסדר חובות יתאים את אופן הפעולה ואת ההצעות לנושים לאותם מאפיינים. במשרד עורכי דין שדה ושות' הצטבר ניסיון רחב היקף בתחום והוא מתורגם לייעוץ מועיל במיוחד וכמובן לגיבוש הסדרי חוב שמבטיחים תנאים אופטימליים לחייבים. כמו כן מובטחת דיסקרטיות מלאה, ולא פחות חשוב – זמינות מרבית, כך שתוכלו לשים מאחוריכם את הפרשה הלא נעימה.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה