blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    השלבים המרכזיים של גבייה משפטית

    הכלכלה המודרנית וגם החברה מבוססות על קיום החוזים וההסכמים הרבים שנחתמים מדי יום. ללא אמון בין בני אדם, לא ניתן יהיה לבצע עסקאות ואין כמעט יוזמה שניתן יהיה לממש אותה. בהתאם מערכת אכיפת החוק מייחסת חשיבות רבה מאוד לתשלום חובות, ומעמידה לרשות אדם שנוצר כלפיו חוב מבחר כלים לגביית אותו חוב. על-מנת לנצל באופן מיטבי את הכלים הרלוונטיים רצוי מאוד להיעזר בעורך דין שאחד מהתחומי המומחיות שלו הוא גבייה משפטית – כלומר גביית חובות באמצעות מערכת המשפט וההוצאה לפועל. במשרד עורכי דין שדה ושות' מטפלים במקרים אלה על בסיס ניסיון של שנים רבות ומחויבות מוחלטת לכל לקוח ולקוחה.

    השלבים השונים של גבייה משפטית

    * חקירה כלכלית במידת הצורך- בדיקה מקיפה של היכולות הכלכליות של החייב, על-מנת לבחון את ההיתכנות לגביית החוב. בפרט תתבצע בדיקה מול רשות האכיפה והגבייה בכדי לברר את הסטטוס של בעל החוב (למשל אם הוכרז כ"מוגבל באמצעים", או שהינו בסטטוס של חדלות פירעון וכו').

    * מכתב התראה – מכתב מעורך דין שבו מופיעה אזהרה מפורשת בדבר נקיטת אמצעים בלשכת ההוצאה לפועל אם החוב לא ישולם מבהירה לאדם החייב כי הוא עלול להסתבך באופן חמור אם לא ימלא את ההתחייבות שלקח על עצמו.

    * נקיטת אמצעים – אם מכתב ההתראה לא הוביל לתשלום החוב, עורך דין מיומן יבצע את הפעולה הרלוונטית בהתאם למהות החוב. האופציות הן גבייה באמצעות ההוצאה לפועל, תביעה כספית בבית המשפט או תביעת חוב במקרה של חדלות פירעון.

    * פעולות נוספות שנועדו להביא את החייב לתשלום חובו – ובהן בקשה לצו עיכוב יציאה מהארץ כנגד החייב, עיקולים שונים, הטלת הגבלות ועוד.

    טיפול מידי בכל חוב

    על-פי הניסיון המצטבר בתחום, ככל שמקדימים לפעול בנחישות למען גביית החוב, כך גדלים סיכויי ההצלחה. משרד עורכי דין שדה ושות' מתנהל ביעילות רבה ועל כן בזמינות גבוהה, כך שניתן יהיה להתחיל בתהליך הנכון בהתאם לאופי החוב ללא עיכובים מיותרים. גבייה משפטית מחייבת גם בקיאות מקצועית ונחישות, ועוד מאפיין מובהק של השירות הוא הסברים מפורטים לגבי האפשרויות הרלוונטיות, כל זאת על בסיס יושרה מלאה ובגובה העיניים.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה