blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    איך יעזור לך עו"ד בתחום תכנון ובניה?

    חוקי התכנון והבניה בישראל נחשבים למורכבים במיוחד. בנוסף ישנן גם תקנות רבות ומורכבות לא פחות בנוגע למיסוי מקרקעין. כשמצרפים לתמונה את הבירוקרטיה הסבוכה בתחום הבניה התוצאה היא כבר קושי של ממש לממש תוכניות, להפיק מקסימום תועלת מנכסים קיימים וגם למנוע נזקים כתוצאה מבניה שאינה מתאימה לסביבת המגורים שלכם. הדרך היחידה למצות את הזכויות ולהימנע מטעויות יקרות היא לפנות אל עו"ד תכנון ובניה, לקבל ממנו ייעוץ משפטי ובמידת הצורך גם ייצוג מול הרשויות ובפני ערכאות שיפוטיות רלוונטיות. תכנון ובניה הוא אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי דין שדה ושות', שנוסד ב-2002 ומאז צבר ניסיון רחב היקף במיוחד.

    באילו מקרים כדאי להיעזר בשירותיו של עו"ד בתחום תכנון ובניה?

    * הוספת זכויות בנייה – בעידן שבו מחירי הנדל"ן גבוהים מאוד, ולא מפסיקים לעלות, הגדלת אחוזי הבנייה מתורגמת לסכומי כסף משמעותיים במיוחד.

    * הגשת התנגדות להיתר בנייה או לתוכנית מתאר – בכל מקרה שבו בנייה חדשה עלולה לפגוע בזכויות קניין של אדם מסוים, באיכות החיים של קבוצת אנשים או בסביבה, ניתן להגיש התנגדות, ורצוי לעשות זאת באופן מקצועי כדי למקסם את סיכויי ההצלחה של סיכול התוכנית.

    * הגשת וניהול תביעות בשל ירידות ערך מקרקעין – בכל מקרה שבו מאושרת תכנית מתאר חדש שמשנה את יעוד הקרקע לקרקע בעלת ערך שנמוך יותר מערכה ביעוד הקודם, ניתן בתוך 3 שנים מיום אישור התוכנית שפגעה במקרקעין להגיש לועדה המקומית הרלוונטית תביעה בגין ירידת ערך המקרקעין. ברוב המקרים הועדות המקומיות דוחות את התביעה ואז יש להגיש ערר לועדת הערר הרלוונטית ולעיתים מגיעים עם העניין לבית משפט ואף עד בית המשפט העליון.

    להפיק את מלוא התועלת האפשרית מכל נכס

    עו"ד בתחום תכנון ובניה נדרש להתנהל באופן אחראי מאוד, משום שהשירות שהוא מספק משפיע במידה ישירה על איכות החיים של הלקוחות, ועשוי כאמור לבוא לידי ביטוי בסכומי כסף עצומים. איכות הכרחית נוספת היא ניסיון נרחב, ולא פחות חשובה היא היכולת להתעמק בכל מקרה ולבחון היטב כל פרט ופרט על-מנת להגיע לתוצאות מיטביות. צוות עורכי הדין במשרד עוה"ד שדה ושות' אמון על התנהלות אחראית, מעמיקה ויסודית, וכן על ייעוץ בגובה העיניים ומתן מידע מפורט וברור כבסיס לקבלת החלטות נכונה.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה

        כפיית העברת הזכויות של מקרקעין

        הפקעת קרקע מוגדרת ככפיית העברת הזכויות של מקרקעין מאדם פרטי אל גוף ציבורי, לרוב תמורת...

        המשך קריאה

        תהליך שהוא מכוחה של פקודת הקרקעות

        למדינת ישראל יש כוח רב ויכולת לכפות מציאות על אזרחים במגוון תחומים. בפרט ישנם לא...

        המשך קריאה