blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    עורך דין פשיטת רגל

    אתם מנהלים את אותו עסק כבר שנים רבות אך בזמן האחרון זה פשוט לא עובד? עשיתם מספר השקעות שהתגלו כטעויות חמורות ולמעשה העסק שלכם נמצא עכשיו במצב קיצוני מבחינת החובות? אם כך, זה הרגע להבין את הדבר החשוב ביותר: זה שתתעלמו מהמצב זה לא יעזור. כלומר, אם כבר הגעתם למצב שבו העסק שלכם חייב כספים, בין אם זה לעובדים, לספקים או לכל גורם אחר, חשוב לעשות משהו בנידון. הליך פשיטת רגל הרבה פעמים זה הפתרון הנכון עבור יחידים שחייבים כספים, כך שאם העסק שלכם אינו מוגדר כחברה בע"מ, יכול להיות שהליך כזה זו הבחירה הנכונה עבורכם. בעיות תקציב אלה בעיות שעלולות לקרות אצל כל אדם שמנהל עסקים ברמות כאלה ואחרות ולכן חשוב לדעת שאתם לא לבד. בנוסף לכך, ככל שתפנו מהר יותר לעורך דין פשיטת רגל שיוכל לסייע לכם כך הדברים יטופלו בצורה טובה יותר, אז למה אתם מחכים?

    כיצד עו"ד פשיטת רגל יוכל לעזור לכם?

    לפני הכול חשוב להכיר את ארבעה השלבים של פשיטת רגל והם: בקשת פשיטת רגל, צו כינוס, הכרזת פשיטת רגל ובסופו של דבר מגיע השלב של צו הפטר. תפקידו שלו עו"ד פשיטת רגל הוא, בראש ובראשונה, להקשיב לכם, לבדוק את המסמכים ולהבין במה דברים אמורים. לא כל אדם שחייב כספים ולא כל עסק קטן שנקלע לקשיים יצטרך לבחור רק באופציה של פשיטת רגל כי יש עוד הרבה דרכים אחרות. עם זאת, במידת ועוה"ד בדק את הדברים והתרשם שזו אכן הבחירה הנכונה, הוא יוכל להתחיל להכין אתכם לקראת התהליך.

    ליווי מקצועי וקבלת החלטות

    התפקיד העיקרי של עורך דין פשיטת רגל הוא לבחור את המסלול הנכון, להגיש את הבקשות בצורה הנכונה כך שהן תקבלנה מענה חיובי וללוות את הלקוח לכל אורך הדרך. במהלך הדרך, עד שמקבלים את המעבר של פושט רגל ובסופו של דבר גם את ההפטר, ישנן אפשרויות שונות ויש לא מעט החלטות שצריך לקבל. לדוגמה: האם כדאי להגיש בקשה לאיחוד תיקים? האם עדיף לנסות להגיע להסדרים עם הנושים בדרכים אחרות? אדם שאין לו ניסיון ורקע בתחום הזה לא יוכל לקבל את ההחלטה הנכונה לבד ולכן חשוב שיעמוד לצידכם עורך דין שמכיר את התחום הזה על בוריו.

    תנו לטובים ביותר לעזור לכם לכל אורך הדרך

    אם אתם מחפשים היום עורך דין פשיטת רגל שיוכל לתת לכם שירות של ניהול תיק של פשיטת רגל בצורה הטובה ביותר עו"ד שדה הוא הכתובת הנכונה עבורכם. עו"ד שדה מגיע עם ניסיון רב ביותר בכל מה שקשור לניהול תיקים של פשיטת רגל, אז למה שלא תתקשרו אליו עוד היום? כאשר התיק שלכם מנוהל על ידי עו"ד מומחה, מוכר ובעל מוניטין, אתם יכולים להיות בטוחים שהדברים יסתיימו בצורה הרבה יותר טובה ממה שנדמה לכם כך שמומלץ לקבוע פגישת היכרות עם עו"ד הוצאה לפועל, עורך דין שדה.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה