blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    סוגיות משפטיות מורכבות

    חוב שלא משולם בזמן, כך שקיים חשש כי לא ישולם אף פעם, הוא דבר מקומם מאוד. עצם הפרת ההתחייבות גורמת לעוגמת נפש וכעס של ממש, ובנוסף ישנו כמובן נזק כלכלי שעלול להיות משמעותי. במקרים אלה מומלץ להיעזר בשירות של גבייה משפטית – שירות שמשרד עו"ד שדה ושות' מספק במקצועיות רבה ומכל הלב.

    איך מתבצעת גבייה משפטית? האפשרויות השונות

    * עיקול חשבון בנק – דרישה אשר נשלחת אל כל הבנקים המסחריים בישראל, כמובן על בסיס צו עיקול מתאים. בדרך זו אין צורך לדעת מראש היכן מתנהלים חשבונות הבנק של החייב או פרטים שונים, ולא מפספסים אף חשבון עו"ש.

    * עיקול חיסכון – ניתן להטיל עיקולים גם על קופות גמל וקרנות השתלמות. במקרים אלה ישנם גם שיקולי מיסוי והיבטים מורכבים נוספים, ולכן חשוב להתייעץ עם עורך דין מנוסה בתחום גביית החובות.

    * עיקול המשכורת – עיקול אפקטיבי נוסף. במקרה כזה השלב הראשון הוא פנייה למוסד לביטוח לאומי על-מנת לקבל את פרטי המעסיק או המעסיקה. מיד לאחר קבלת המידע (והמוסד הממשלתי כמובן משתף פעולה עם הדרישה על פי חוק) תישלח אל המעסיק דרישת עיקול שמחייבת אותו להעביר את המשכורת, למעט משכורת מינימום על פי חוק, לרשות האכיפה והגבייה במקום לחשבון הבנק של העובד שלו (זה שחייב לכם כסף). חשוב להדגיש שמעסיק שלא ימלא את הנחיות הצו עלול להידרש לשלם בעצמו חלק מהחוב, ולכן מעסיקים משתפים פעולה גם אם מחוסר ברירה.

    * עיקול מקרקעין – פעולה המתבצעת מול לשכת רישום מקרקעין ומול רשות מקרקעי ישראל ומול חברות משכנות. זהו עיקול מורכב מטבעו, אולם כשאין משכורת וכסף בחשבונות הבנק, האפיק הזה עשוי להוות אמצעי לחץ יעיל להפליא על החייב, שלא יוכל למכור את המקרקעין ללא הסרת העיקול וכתנאי לכך תשלום החוב.

    התמחות ספציפית ושימוש בכל האמצעים המשפטיים

    משרד עו"ד שדה ושות' מבצע גבייה משפטית באמצעות כל הכלים המשפטיים הנ"ל ואחרים – למשל הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ, הגשת תביעות כספיות ועוד. צוות המשרד, בראשות עו"ד ד"ר שושנה שדה ועו"ד רן שדה, צברו ניסיון נרחב בתחום הספציפי הזה, ובהתאם גם הצלחות רבות. הבקיאות מתורגמת לשירות מועיל שניתן בזמינות גבוהה כדי שאפשר יהיה להגיע לפתרון האופטימלי עבורכם במהירות האפשרית.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה