blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    משרד עו"ד פירוק חברה

    אחת הפעולות החשובות שדריקטוריון חברה צריך לעשות הוא להחליט האם הגיע השלב שצריך לפרק את החברה. לעיתים, ההחלטה לפרק את החברה לוקחת זמן רב של כמה שנים ובינתיים החברה צוברת חובות שונים למרות שאינה פעילה כגון אגרות שנתיות לרשם החברות. ברגע שהתקבלה החלטה לפרק את החברה, מומלץ לדריקטוריון החברה לפנות למשרד עו"ד פירוק חברה ולהתחיל בתהליך הבירוקרטי על מנת שלא ישארו חובות והחברה תוכל להתפרק בצורה תקינה.

    משרד עו"ד פירוק חברה ע"י נושים

    מה עושים במקרה ויש נושים לחברה? במקרים הללו יש להסדיר את תשלום החובות של החברה בבית המשפט. משרד עו"ד פירוק חברה ע"י נושים ילווה את נציגי החברה בכדי להגיע להסדר התשלומים הטוב ביותר בו החברה יכולה לעמוד.

    משרד עו"ד פירוק חברה ע"י ספקים

    ספקים עצמאיים לעיתים רבות עומדים מול חברות אשר אינן יכולות לשלם את הכספים המגיעים להם. במקרים הללו הספקים יכולים לפנות לבית המשפט בבקשה לפירוק החברה.

    בעלי החברה צריכים להיות מיוצגים בדיונים הללו בבית המשפט ולכן חשוב לפנות למשרד עו"ד פירוק חברה ע"י ספקים הוא מצב לא אידאלי לאף אחד מהצדדים ולכן בית המשפט הוא הגורם אשר מחליט איך לפתור את המצב הקיים.

    ליווי מקצועי בפירוק חברה ע"י נושים

    אם אתם זקוקים לליווי מקצועי בפירוק חברה ע"י נושים, אתם מוזמנים לפנות למשרד עורכי הדין רן שדה ושות'. צוות משרד עורכי הדין רן שדה ושות' בעל ניסיון רב של קרוב ל-20 שנה של ליווי תהליכי פירוק חברות. המשרד מעסיק את עורכי הדין הטובים ביותר בתחום פירוק החברות ומספק שירות אישי ומקצועי למאות חברות ברחבי הארץ.

    משרד עו"ד פירוק חברה המוביל בארץ – משרד עורכי הדין רן שדה ושות'

    מתלבטים אם לפנות למשרד עו"ד פירוק חברה? בכדי שתפסיקו להתלבט, אתם יכולים לקבוע פגישה ראשונית עם משרד עורכי הדין רן שדה ושות' ולקבל את כל המידע הרלוונטי למקרה שלכם. כל פירוק חברה הוא מקרה מצער אך זהו שלב שצריך להתחיל בו בכדי למנוע חובות לחברה שאינה פעילה. לקביעת פגישה עם צוות משרד עורכי הדין רן שדה ושות', התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר המשרד.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה

        כפיית העברת הזכויות של מקרקעין

        הפקעת קרקע מוגדרת ככפיית העברת הזכויות של מקרקעין מאדם פרטי אל גוף ציבורי, לרוב תמורת...

        המשך קריאה

        תהליך שהוא מכוחה של פקודת הקרקעות

        למדינת ישראל יש כוח רב ויכולת לכפות מציאות על אזרחים במגוון תחומים. בפרט ישנם לא...

        המשך קריאה