blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    מהו תפקידו של עו"ד בתחום צוואות?

    המחשבה על המוות שמצפה לכל אחת ואחת מאיתנו בסוף הדרך היא מחשבה לא נעימה. מצד שני, ישנו רצון טבעי לקבוע כיצד יחולק הרכוש שצברנו לאורך החיים לאחר המוות. בהתאם אין ברירה אלא להתייחס לנושא, כמובן ברגישות ומתוך תקווה כי נאריך ימים – והדרך שהחוק קבע היא עריכת צוואה. חוק הירושה מפרט מספר דרכים שבהן ניתן לכתוב צוואה. החוק גם מפרט באילו מקרים צוואה תהיה תקפה ובאילו היא עלולה להיפסל. על-מנת להבטיח את מימוש הרצון באופן ודאי מומלץ להיעזר בשירות של עו"ד צוואות, כלומר עורך דין שתחום המומחיות שלו הוא אותו מסמך המפרט את רצונו האחרון של האדם. במשרד עורכי דין שדה ושות' פועל צוות מיומן ובעל ניסיון רב בנושא ספציפי זה.

    המקרים שבהם מטפל עו"ד בתחום צוואות

    * עריכת צוואה – אמנם החוק מאפשר כאמור לכל אדם לכתוב צוואה גם ללא עזרת עורך דין, והיא עשויה להיות תקפה, אבל כשרוצים להיות בטוחים שכל סעיף וסעיף במסמך המפרט את רצונו של האדם ימולא, מומלץ כן לפנות אל איש מקצוע בקיא.

    * התנגדות לצו קיום צוואה – במקרים שבהם ישנו חשש כי הצוואה פגומה, נעשתה בכפייה או מוטית, ניתן לשקול הגשת בקשת התנגדות לצו קיום צוואה. מאחר שנדרשת בקשה מנומקת היטב בהתאם לחוק הרלוונטי, כדאי מאוד לעשות זאת בעזרת עורך דין. ישנן עוד עילות המאפשרות לבטל צוואה.

    * צוואה הדדית – סוג ספציפי של צוואה שמשלב את הרצונות של שני בני זוג (נשואים או ידועים בציבור), וכולל התייחסות מפורשת לכל תרחיש אפשרי מבחינת מועדי המוות של שני עורכי הצוואה, כשהכלל המנחה בד"כ הוא דאגה לילדי המורישים.

    רגישות, דיסקרטיות ואחריות מלאה

    מאחר שמימוש הצוואה נעשה לאחר שהאדם הולך לעולמו, נדרשת רמת אמון מרבית, למעשה מלאה, בעורך הדין שמטפל בנושא. בהתאם עו"ד בתחום הצוואות חייב להיות איש מקצוע מיומן ואחראי, ובנוסף גם כזה המקפיד על רגישות ודיסקרטיות מתבקשות לנוכח אופי השירות. משרד עורכי דין שדה ושות' פועל בתחום הירושות והצוואות מזה 20 שנים, וכל עוה"ד במשרד מקפידים על זמינות גבוהה ועל התנהלות אחראית תוך תשומת לב מרבית לכל פרט ופרט.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה

        כפיית העברת הזכויות של מקרקעין

        הפקעת קרקע מוגדרת ככפיית העברת הזכויות של מקרקעין מאדם פרטי אל גוף ציבורי, לרוב תמורת...

        המשך קריאה

        תהליך שהוא מכוחה של פקודת הקרקעות

        למדינת ישראל יש כוח רב ויכולת לכפות מציאות על אזרחים במגוון תחומים. בפרט ישנם לא...

        המשך קריאה