blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    מדוע כה חשוב להיעזר בעורכי דין בנושא תכנון ובניה?

    תחום התכנון והבנייה הינו אחד התחומים המורכבים ביותר בחוק. למעשה גם עבור עורכי דין תכנון ובניה הם נושאים מורכבים במיוחד, ולכן בכל מקרה שבו נדרשת מעורבות של עורך דין מומלץ בחום לפנות אך ורק אל איש מקצוע שכבר צבר ניסיון רב בנושאים ספציפיים אלה. במשרד עורכי דין שדה ושות' מטפלים בסוגיות השונות הקשורות לדיני התכנון והבנייה ולהתנהלות מול הוועדות הרלוונטיות כבר למעלה מ-20 שנים, ועושים זאת בהצלחה רבה.

    באילו מקרים כדאי לפנות אל עורכי דין בנושא תכנון ובניה?

    * בחינה מדוקדקת של כל עסקת מכר – בין אם אתם מוכרים נכס ובין אם רוכשים דירה, משרד, שטח או כל נדל"ן אחר, חובה לבצע בדיקה יסודית ומעמיקה של כל ההיבטים המשפטיים והתכנוניים – ולשם כך יש לפנות אל עורך דין שזהו תחום המומחיות שלו.

    * הגדלת זכויות בניה – בשוק הנדל"ן הנוכחי כל העלאה של אחוזי הבניה המותרים מובילה לרווח כספי עצום. עם עו"ד מיומן הסיכוי להצליח להגדיל את הזכויות גבוה במיוחד.

    * הגשת התנגדויות – לתוכניות מתאר שפוגעות בסביבה, להיתרי בנייה שעלולים לשבש את שגרת החיים.

    * הגשת וניהול תביעות בשל ירידות ערך מקרקעין – בכל מקרה שבו מאושרת תכנית מתאר חדש שמשנה את יעוד הקרקע לקרקע בעלת ערך שנמוך יותר מערכה ביעוד הקודם, ניתן בתוך 3 שנים מיום אישור התוכנית שפגעה במקרקעין להגיש לועדה המקומית הרלוונטית תביעה בגין ירידת ערך המקרקעין. ברוב המקרים הועדות המקומיות דוחות את התביעה ואז יש להגיש ערר לועדת הערר הרלוונטית ולעיתים מגיעים עם העניין לבית משפט ואף עד בית המשפט העליון.

    ליווי צמוד עד לקבלת התוצאות המיטביות

    במשרד עורכי דין שדה ושות' פועל צוות של 8 עורכי דין שכבר ייצגו בהצלחה חברות ואנשים פרטיים בנושאי תכנון ובנייה. הצוות מעניק ייעוץ ראשוני בעל ערך רב במיוחד ללא התחייבות מצדכם, כך שתוכלו לדעת האם ישנה היתכנות אמיתית לקבל התוצאה הרצויה עוד לפני שתשכרו את שירותיהם של עורכי דין בנושא תכנון ובניה. בעידן שבו מחירי הנדל"ן לא מפסיקים לנסוק מעלה מעלה, ההבדל בין עורך דין בינוני לעורך דין מומחה עשוי לבוא לידי ביטוי בסכומי עתק – ולא כדאי להתפשר על איכות השירות המשפטי הקריטי.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה