blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

    רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים הרלוונטיים מבחינתם. באופן דומה כדאי להשקיע תשומת לב גם לגבי אופן חלוקת הנכסים שהצטברו לאורך החיים לאחר המוות. בדיוק למטרה זו הומצאה הצוואה – מנגנון משפטי שפועל תחת כללים ברורים ונוקשים ומאפשר לכל אדם לקבוע בדיוק מה יקרה לרכושו לאחר פטירתו. בהתאם יש גם לא מעט מקרים שבהם נדרשים שירותיו של עו"ד צוואות, ואם גם אתם זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי, הכתובת הנכונה עבורכם היא משרד עו"ד שדה ושות'.

    מה כוללים השירותים של עו"ד צוואות?

    * עריכת צוואה – מאחר שהצוואה היא אחד המסמכים החשובים ביותר שאדם עורך בחייו, כדאי מאוד להתייעץ עם עורך דין כדי שהמסמך יעמוד בכל הכללים ולא ניתן יהיה לפסול אותו לאחר המוות.

    * הגשת התנגדות לצו קיום צוואה – במקרים שבהם ישנו חשד לזיוף, הפעלת לחץ אסור, אי כשירות לערוך צוואה במועד הרלוונטי או כל פגם אחר, ניתן להגיש התנגדות להוצאת צו קיום הצוואה. מאחר שהבקשה חייבת להיות מנומקת היטב מומלץ לעשות זאת בעזרת עורך דין.

    * הגנה על צוואה – עורכי דין מספקים גם את השירות ההפוך, הגנה על צוואה שיש ניסיון לערער על תקפותה.

    * ביטול צו ירושה – עורך דין לענייני צוואות מטפל כמובן גם בנושא צווי ירושה, ובפרט מסייע לפעול נגד צו ירושה שהוצא במקרים שבהם אין לכך הצדקה.

    שירות מחויב בזמינות גבוהה

    משרד עו"ד שדה ושות' מספק את כל השירותים המשפטיים הרלוונטיים בתחום הצוואות והירושות, ועושה זאת על בסיס ניסיון רחב היקף ומתוך מחויבות מלאה לכל אדם. בהתאם זוהי הכתובת הנכונה כשמחפשים עו"ד צוואות, ובפרט כשנדרש איש מקצוע כזה (או כמובן אשת מקצוע) תוך זמן קצר על-מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים מכל סוג שהוא. המשרד פועל בהצלחה מאז שנת 2002 וכבר סייע לישראלים רבים להבטיח חלוקת רכוש בדיוק בהתאם לרצונם, וכן מימוש צוואות וירושות גם במקרים מורכבים במיוחד.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        כפיית העברת הזכויות של מקרקעין

        הפקעת קרקע מוגדרת ככפיית העברת הזכויות של מקרקעין מאדם פרטי אל גוף ציבורי, לרוב תמורת...

        המשך קריאה