blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    גביית הלוואות חוץ בנקאיות

    למי אפשר לפנות במקרים בהם לווים לא מחזירים את ההלוואה? יש סוגים שונים של הלוואות ואחת מהן היא הלוואה חוץ בנקאית. הלוואה חוץ בנקאית יכולה להתאים לכל אחד ובעיקר לאנשים אשר קיבלו דחייה בעת הגשת בקשה להלוואה מהבנק. לווים אשר לקחו הלוואה חוץ בנקאית ואינם יכולים לשלם את תשלומי ההחזר של ההלוואה פוגעים בצורה כלכלית בעסק המלווה. עסק המלווה כספים ולקוח שלו אינו עומד בתשלומי החזר ההלוואה, יכול לפנות לעורך דין העוסק בתחום גביית חובות. גביית הלוואות חוץ בנקאיות יכולה להיות קריטית לעסק אשר מסתמך על תשלומים חודשיים של לקוחותיו.

    גבייה של לקוחות עסקיים בינוניים

    בעלי עסק אשר לקחו הלוואה חוץ בנקאית או בנקאית עבור העסק שלהם, צריכים על-פי חוק לעמוד בתשלומי ההחזר של ההלוואה ולעמוד בתשלום הריביות. בעלי עסק אשר אינם עומדים בהחזרי הלוואה ימצאו את עצמם חשופים לתביעה של הגוף אשר הלווה את הכסף לעסק. במקרים של אי-יכולת לבצע גבייה של לקוחות עסקיים בינוניים, ניתן לפנות למשרד עורכי דין לצורך פנייה לבית המשפט.

    גביית חשבוניות שלא שולמו

    מלבד בעיית גביית הלוואות מלקוחות הלווים כספים, גם גביית חשבוניות שלא שולמו היא פעולה שמשרד עורכי דין יכול לטפל בה בכלים המשפטיים הקיימים. עסקים אשר קיבלו חשבונית, קיבלו שירות מלא ולא שילמו את הסכום בחשבונית, גם כן חושפים את עצמם לתביעה משפטית. טיפול בחשבונות שלא שולמו נכלל בשירותי הגבייה של עורכי דין לגביית חובות והוצאה לפועל.

    שירותים מקצועיים של עורכי דין עבור חשבוניות שלא שולמו

    קיבלתם החלטה לפנות לעורך דין לצורך גביית החובות? קיבלתם החלטה נבונה! שירות מקצועי עבור חשבוניות שלא שולמו וגביית הלוואות חוץ בנקאיות ניתן לקבל ממשרד עורכי הדין רן שדה ושות'.

    גביית הלוואות חוץ בנקאיות דרך משרד עורכי הדין המוביל בישראל לגביית חובות

    המשרד המוביל בישראל לגביית חובות מעסקים הוא משרד עורכי הדין רן שדה ושות' המתמחה בייצוג בבית משפט לעסקים, אנשים פרטיים וחברות. על מנת שתוכלו לקבל את כספכם בחזרה, כדאי לכם להיות מיוצגים בצורה הולמת בדיונים בבית המשפט. צוות משרד עורכי הדין רן שדה ייצג אתכם בדיונים בצורה הטובה ביותר.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה

        כפיית העברת הזכויות של מקרקעין

        הפקעת קרקע מוגדרת ככפיית העברת הזכויות של מקרקעין מאדם פרטי אל גוף ציבורי, לרוב תמורת...

        המשך קריאה