blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    מהו תהליך גביית שיקים חוזרים?

    גם כשלכאורה כולנו משתמשים באמצעי תשלום מתקדמים ודיגיטליים, עדיין נכתבים מדי יום שיקים רבים. על-פי נתוני בנק ישראל, כ-2 מיליארד ש"ח משולמים באמצעות המחאות מדי יום, ולמרבה הצער בכל חודש חוזרים כ-100,000 שיקים. אמנם בחלק לא מבוטל מהמקרים הסיבות הן טכניות, ומי שנתן את ההמחאה מתקן את הטעון תיקון, אבל יש כמובן גם מצבים רבים שבהם אדם נשאר עם פיסת נייר וללא הכסף. גביית שיקים חוזרים שמבוצעת ע"י עורך דין מנוסה הופכת את פיסת הנייר לכסף. משרד עו"ד שדה ושות' מספק שירות זה במקצועיות ובנחישות.

    דגשים חשובים לגבי גביית שיקים חוזרים

    * תביעות נוספות רלוונטיות – אם מדובר למשל בצ'ק של שוכר שחזר, ניתן לפעול נגד החייב גם בהקשר של חוזה השכירות. בפרט ניתן להתניע הליך פינוי לדייר הסורר, כחלק מאמצעי האכיפה נגדו (וגם על-מנת למנוע נזקים נוספים).

    * הרמת מסך – כשהצ'ק שחזר שייך לחברה בע"מ, ובפרט כזו שהפסיקה לפעול, ואין חתימת ערב בגב הצ'ק, ייתכן צורך בהליך משפטי שנקרא הרמת מסך על-מנת שאפשר יהיה לגבות את הכסף.

    * התיישנות – צ'ק שחזר תקף ל-7 שנים כך שגם אם חלף פרק זמן ארוך ממועד סירוב ההמחאה שחזרה עדיין אפשר, וכדאי, לגבות את הכסף. צ'ק שהוסב לפקודת צד ג' תקף לשנתיים בלבד, כך שבמקרה כזה חלון ההזדמנויות נסגר מוקדם יותר. בכל מקרה מומלץ לפעול בהקדם האפשרי ולא לדחות את הגבייה על-מנת למקסם את סיכויי ההצלחה.

    פעולה מידית ומדויקת

    גביית שיקים חוזרים מגורמים בעייתיים – כלומר כאלה שלא מנסים לפתור את הבעיה שיצרו אלא מתחמקים ממילוי המחויבות שלקחו על עצמם – מחייבת פעולה מידית ומדויקת, מה גם שבלא מעט מקרים אותם אנשים או חברות צברו עוד חובות. משרד עו"ד שדה ושות' מתנהל בהתאם בזמינות גבוהה, צולל מיד אל פרטי המקרה ומבצע את כל הפעולות המשפטיות הדרושות כדי לקדם את גביית הכסף.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        נכס יקר במיוחד

        קרקע בישראל היא נכס יקר ערך. נחלה היא נכס יקר במיוחד, ובנוסף כזה שמשפיע במידה...

        המשך קריאה

        איש מקצוע משפטי בתחום מושבים

        החיים במושב יכולים להיות חיוביים מאוד מבחינות רבות - שקט, מרחבים פתוחים, הזדמנויות כלכליות וגם...

        המשך קריאה

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה